Kızlar ben bişi duydum doğum yapanlar yada cinsiyetini bilenler bı yapablir mi doğru mu bu yöntem %98 doğru çıkıyormuş . Annenin hamile kaldığı yaş ile hamile kaldığın ayı toplayip . 9 cikariyirsunuz mesela. 30 yaşındayım Mart’ta hamile kaldım 30+3-9=24 . Çıkan sayı çift se kız tek se erkek