Kadriyeuzn Prenses34_annesi 37. Haftadan bildiriyorum gençler 🙋🏻♀️ sağa sola dönmek işkence gibi azıcık aynı tarafa çok yatarsan kalça ağrısı bel ağrısı oluyor. Penguen gibi yürümek cabası ve bebiş artık karnımı dalga dalga dalgalandırıyor 😂🤭 gece giren kramplar yalancı sancılar ve el ayak yanması da var 🫣 korkutmak gibi olmasın ama şuan ne yaşıyorsanız geçicek diye bakmayın hep üstüne koyarak devam ediyor 😂😂
Umay255 Kadriyeuzn 🤣🤣🤣 korkutma kız milleti hahaa 37+5 bnde biz az kaldı doğurcaz sol taraf çürümüş bi şekilde
Kadriyeuzn Dilek-K0 ilk aylarımda mide bulantım çok az olmuştu 30-34 haftalar arası ayyuka çıktı bi de bebiş midene baskı yapınca daha da fena oluyor . 🫣 şurup yazdır doktoruna çok zorda kalırsan şuruptn içersin ben öyle atlattım. 36 da bebiş biraz aşşağıya indi de şimdi geçti 🥹
momlife_7 Burcuas bugün burunumdan nefret ettim sol tarağım bi tıkandı Allah dün ilk defa 5 kere tuvalete gittim ya ay Allahım 😄
Kadriyeuzn Umay255 😂😂 kavuşmanın özlemiyle herşey çekiliyor korkmayın korkmayınn 🤭😂😂 kaburgalarım benimde batıyo ama sol tarafa yatmaktan kalçam da acıyo gece kalkıp geziniyom esneme hareketleri yapıyom sonra geri yatıyom ana olmak pek zormuşşş
Ozgeyuce46 Aynen öle 31+5 haftaliyim neler neler uykusuz oldu hiç uyuamıyorum masallef gece gece olmuyor kramp , stres neler ödem çıkıyor rahatsız oluyor artık çok zormuş Allah yardımcı versin Hepimizine 😶