Simsekayse Doğum yaptım 2 . Topuk kanı için sağlık ocağına gittik kanı alındı bugün tekrar arayıp topuk kanı alacağız dediler bi testi olumsuz çıkmış yaşıyan var mı bu durumu lütfen bakın
Simsekayse Esraliiii içimi bir korku saldı üzülüyorum sabah gidicez tekrar vermeye inşallah bir sorun olmaz da çıkmazda Allah korusun tüm bebişleri çocukları 🙏