Kızlar 28+2 yiz. Yaklaşık 12 haftadan itibaren mide yanması sorunu yaşıyorum ve sık sık istifra ediyorum. 12 hafta öncesinde de bulantıdan dolayı çok sık istifra ediyordum. Fakat kusarken hep kanamam oluyor sanırım midem de neden olduğunu bilmiyorum belki de midem yada yemek borum istifra etmekten tahriş oldu. Siz yaşadınız mı böyle bir durum ?