Merhabalar değerli arkadaşlar, mantardan 3 defa tedavi oldum fakat mantarım geçmedi, sadece vajinal ovül ve vajinal krem kullandım, ne yapayım böyle bir durumda eger iyileşmiyorsa? Çocuğa zararı olur mu ? Çok stresliyim lütfen bana tavsiyenizi vermede tereddüt etmeyiniz 🙏🙏🙏