Gulo0106 Kızlar herkes çikolata deposunu öneriyor bende ordan yaptırıcaktım ama metal kutuları sadece gümüş renkte kalmış içime sinmedi uygun ve lezzetli bildiğiniz hangi sayfalar var önerir misiniz
nutellaningizlitarifiyim Ben de dökme çikolata sayfasından yaptırdım gayet güzel Pelit marka çikolata tadı güzel ben memnun kaldım Gulo0106
Sedoa_ Gulo0106 düz aldım isimli ayrı hediyelik yaptırdığım için ama renkli desenli çikolataları da var bebekler için. Hatta bende düz yaldızlı alıp kendiniz renkli baskı ile üstüne yapıştırabilirsiniz bile