Nisam19 Geçen hafta serklaj oldum şuan 17+1günlüğüz.ve çok korkuyorum.ilk gebeliğimdede 30haftalık doğum yapmıştım varmı içinizde aynı şeyleri yaşayan.
Sinem-26 Nisam19 merhaba 22.haftamda serklaj oldum şuan 33. Haftadayım sürekli yatıyorum sadece tuvalet ve yemek yemek için kalkıyorum sizde öyle yapın nacizhane tavsiyem ilaçları da düzenli kullanırsanız kolaylıkla atlatırız bu süreci inşaallah bolca dua
Nisam19 Evet ilk bebeğim çok şükür 2ay küvezde kaldık ama gayet iyi.Şuan 12 yaşında.İnşallah bir sorun çıkmaz bundada rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip eder insallah
Nisam19 Peki siz ameliyattan sonra detaylı ultrasona girdinizmi haftaya kontrolüm var istiycekmi durum ne bilmiyorum ameliyat gayet iyi geçti ama zaman göstericek dedi