babymomy12 Kızımın isminde çok kararsızım Nil koyucaktık kesindi🥹 ama iki gündür Beren, Derin, Aden kafamı karıştıran isimler var 🤭 önerisi olan yazabilir mi Nil ismi nasıl sizce 🌸
Binnur-cam babymomy12 nil guzel bence neden kafan karıştı kafani guzel topla esinlede paylaş bakalim neye karar vericeksiniz 😊 bende ada ismini cok istiyodum sonra kuranda geçmiyor diye vazgeçtim favorim Neva cok hoşuma gidiyo esimde begendi daha cok var bizim suan 21 haftayiz bakalim neye karar vericez 😊
babymomy12 Binnur-cam Çok güzel isim Neva da sağlıkla gelsin inşallah 🌸 ben çok kararsızım bi türlü karar veremedim ama Nil olacak gibi 🤭
babymomy12 2017Yeliz evet çok zor sonradan keşke bunu koysaydım demek istemiyorum o yüzden çok kararsızım 🥹
Binnur-cam babymomy12 aminn insallah saglikla sihhatle kucağımıza alip isimlerine seslenmek nasip olsun insallah 🤲🌸