ElifAvc_ benim ikinci doğumum olucak benim kadar kötü olamazsiniz emin olun ilk dogumda sanki hastaneye girdikten sonra bir dhaa cikmiycam eşimi bir daha goremiycem ailemi goremiycem gibi geliyordu ama doğum başladığı an her şeyi unutuyorsunuz bana da kesi atıldı amaa ben hiç hissetmedim dikis atarkende bebeğim ağlayıp duruyordu gözlerimi ondan alamadım ztn dikis ne zmn geçti anlamadım içinizi ferah tutun doğum baslayinca ztn dhaa hiç bir şey dusunemezsiniz şimdiden düşünüp de kendinizi paniğe sokmayın hamileliğinizin tadını çıkarın her anın başka bir güzelliği var