Tugcender benim doktorum cumaya aldı günümü sadece 1 günüm kaldı cuma sabahı alınacak bugün kontrole gittim bebeğin boynuna göbek bağı dolanmış dedi ama sıkmıyor dedi sadece riskli durum oluşturmamak için pazartesiyi beklemek istemedi risk görsem şimdi alırım dedi bişey olmaz dedi ama benim içim rahat etmiyor bir türlü bu türlü şeyleri duyuyorum çok aslında ama bilemiyorum işte 🙏🏻