kubraaksoy sizin ilk galiba benim 4 üncü hamileligim kızımda 6 ci haftada herşeyi gördük dugduk daha sonra hamile kaldigimda görülmedi 5 haftalikti. Dediler git 7 haftalikta gel. Sonra gittim bı sorun yok dediler 8 haftalıkken yine gitttim. Ama hala 7 haftalık glrunuyor dedi doktor ve ben çocuğumu 11+2 de kaybettim kalbi durmuştu ama doktora her hafta gitmeme rağmen bu anlaşılması olacak varmı tabi. Kürtajdan 10 ay falan olmuştu tekrar hamile kaldım bu sefer çok korktum 5 günde bir gittim doktorlar azarliyordu gelme gerek yok diye maa duramiyordum korkudan dualar ediyor tesbih cekiyordum sürekli onuda kaybetcem sanıyordum. Sonra doktor dedi sen boşuna bu kadar korkuyor üzülüyorsun yiyecek ekmeği olan hersekilde doğar benim çok hastam oldu tecavuzcusunun çocuğunu taşıyan ölsün diye herşeyi yapan ama.olmeyen. Çok oldu dedi diyeceğim o ki yiyecek ekmeği varsa sen zehirde icsen doğar bal da yesen doğar dedi hatta o kontrolde. Çocuğu göremedi sonra keseyi gördü ama boş galiba dedi alttan muaye e etti 6+3 gunluktum çok korktum yine alttan baktı galiba dış gebelik dedi ben agliycam artık tutuyorum kendimi sonra tamm dur kalp atışını duyuylrum dedi açtı sesi bana dinletti tabi o dkkadan sonra kimse durduramadı ağlamaktan nefesim kesildi😞çünkü çok korktum çok üzüldüm çok korkutuldum istemeden. De olsa birden mutluluk haberi alınca ne ye uğradım bilemedim. Yani diyeceğim o ki. Aynı seyleri yaşamaktan korktum bu yüzden bekledim kesin gkrulecegi zamana kadar bu yüzden durdum