Fatime07 32+3 haftalık gebeyim idrarımı yapınca çok köpürüyor tansiyonum normal idrarda protein de normal ama başka ne sebebi olabilir 2 gün sonra randevum var bol su da içemeye çalışıyorum aynı durumu yaşayan var mı gebelik zehirlenmesi olabilir mi