SibelC Kızlar 16+3 hamileyim sol kasığıma dokunduğumda acı hissediyorum ve belimin sol tarafı ağrıyor. Bunun nedeni ne olabilir sizce böyle bişey yaşayan oldu mu?
Tugcecantfn SibelC Cnim bende 13+5 im benimde sol kasikta agrim ve belimde oluyo doktoruma sordum normal dedi rahim artik yavas yavas buyudugu icin Olur boyle agrilar dedi Gun icerisinde Oturmani dinlenmeni aksatma dedi Gecer dedi 🙏🙏insallah gecer