Ylmaz Nutelllaa ben e nabızda sadece açlık sonucumu görebiliyorum diğer değerler gözükmüyor siz nasıl açtınız
Lavantakokusu64 Nutelllaa bende bugün yaptırıyorum kac saattir kan ver ver bitmedi 😒 inşallah hayırlı sonuçlar aliriz..
Halime90 Nutelllaa biraz dıkkat etmenizi önerebilir doktorunz Gebelıkde istenen 120 endokrn doktorum söylemişdi Doğum doktormda 140 ı geçmesin dedi . Benım 164 çıktığı için insüln kullanıyrm 35. Haftadayım
Ahsen42 Cok yuksek degıl benı tokluk 157 çıkmıştı hamur ısı yemeyı bıraktım be gece yemek yemedım suan ıyı dikkat edın sadece korkulacak bıseu yok