nazlicsgn 26 haftalık hamileyim ve uzun zamandır şiddetli burun kanaması yaşıyorum . Sizce normal mi yada bu durumu yaşayan var mı ?
Zeynep_61_70 nazlicsgn bende gecen hafda 26 hafdalikdik şimdi 27 olduk bende aynısını yaşadım hatta günde iki kere oluyor du sordum gayet normalmiş canım ama.tansiyonu nu ölç eğer normalse korkma tansiyonun . Geçmiş olsun ❤️
nazlicsgn Zeynep_61_70 tansiyonum normal cıkıyor ama günde 2 3 kere burun kanaması yaşıyorum ve cok şiddetli kanıyor kolay kolay gecmiyor anlam veremiyorum . Yinede teşekkür ederim 😊
Zeynep_61_70 nazlicsgn bende ayniydim.doktoruma sordum gayrt normal dedi kan basıncı fazla olunca burunda kanamaya yol açıyormus damarlarda hasas ince olduğu için oluyor mus korkma ozaman kuzum tansiyonun normalse 🥰🥰