Benim ikinci aydı lekelenme şeklinde olmuştu aynı gün iki hastane gezdim. Ama pıhtılaşma sorunum yoktu. İkincisini daha güvenilir bulduğum için. Aktif kanamam olmadığından bana ikinci hastanede progestan yazmadi ben de kullanmadım. Kan uyuşmazlığı vardı ignemi vurundum. Doktor ağır is yapmayacaksın dedi. Cinselligi de tavsiye etmiyorum dedi. Bir aya yakın uzandım tuvalet dışında ayağa kalkmamaya çalıştım. Leke durdu şükür, suan 34. Haftadayim. Endişelenme çok düzenli uyu yeterli beslen suyunu iç doktoruna güven.