Esmalemdar Ysmn23 canım bebek hareket ediyor ama şu an daha sana daha net hissedilecek kadar gücünü toplamadı az biraz daha sabır daha ne tekmeler yiceksin 😀😀
Busrasahin7714 Ysmn23 bebegini hickirik tutmus olabilir ama o kadar kucuk bebekte hissedebilir misin bilmiyorum. Ritmik bir pitpitsa buyuk ihtimalle hickirik
Ysmn23 YagmurSahin kısa süreli sol tarafımda oldu kalbimiz bazen hızlı çarpar ya onun gibi. Kasılma değildir demi
Usakli64 Benim de sık sık oluyor canim 15. haftadan beri.. 17. Haftadayim ilk defa iki kez tekme yedim insallah zamanla daha iyi hissederiz bebislerimizi❤
Msalbyrk Ysmn23 kaslma farkli bsey canm kalp atımi gbi dyosun . Bnde 16. Haftamda öyle hssettgm icin bebegndr dye düşünyorm.
YagmurSahin Msalbyrk bencede :) Allah sağlıklaa kucaklarımıza almak nasip etsinn inşallah en ufak bıseyde endişeleniyoruz valla bişey olcak dıye ödümüz kopuyor :)