Kızlar 36 haftalığım bebeğimde bir hafta önden gidiyor. Bugün nst ye girdim sancılarım çıktı bebek kalp atışı 160 üzeri bi ara 180 lerde falandı doktor taşikardi çıkmış ama sorun yok dedi. Ultrasonla kontrol etti sezaryan günü aldım ama bence bebek beklemicek daha önce gelecek dedi. Sancıların çıkmış ama sen hissetmemişsin acı eşiğin yüksek dedi. Sizce korkmalı mıyım bebek her an gelebilir yani başıda çok aşağıda dedi rahim ağzımda açılma yokmuş