sliya30 Bugün randevum vardı nst ye yetişemedim öğle arası diye öğleden sonrada gidemedim yarın gitsem nstye doktor bakar mı sonuca randevusuz tekrar bu arada devlet hastanesi ondan soruyorum
Elifderin34 sliya30 randevu alıp gidin bnce ne olur ne olmaz randevusuz bir şey yapmıyorlar, geçen biri randevu saatinden üç saat önce gittim boşlukta bakarlar diye bakmadılar beklettiler dedi hatta hiç hasta bile yokmuş beş dk bakma imkanı varken bakmıyorlar