gizemnsmsk Merhaba 5+6 haftalık hamileyim.Kesemizi gördük. 1 kilo almış gözüküyorum normal mi fazla mı sizce?
Nurr_22_22 gizemnsmsk kişiden kişiye değişir muhtemelen ben ilk 5 ay 1 kilo aldım biraz dikkat ettim yediklerime son aylarda kilo alımi olacak diye şimdi 29 haftadayim toplamda 10 kilo almış oldum
2022bebeki gizemnsmsk Şu an artan hormonlardan dolayi şişlik ödemdir o. İlk 3 ay kilo alınmamasi gerekiyor bebeğe değil kendinize almış oluyorsunz
sedaa12 gizemnsmsk hamileligimin ilk 3 ayinda hiç kilo almadım, 3 kg verdim mide bulantıların kaynaklı pek beslenemiyordum.
2022bebeki gizemnsmsk Hamurisi, tatli,beyaz ekmek, pirinç, patatese biraz mesafeli olup protein sebze süt ürünleri ağırlıklı beslenmek gerekli. Yumurta, çiğ kuruyemişler kisacasi dengeli beslenmek esas🤗
Cananyildiz gizemnsmsk herkesin durumu farklı ben 1. Trimester de hic kilo almamistim kilo vermistim cok istahsizdm
Dark gizemnsmsk ilk 3 ay genelde kilo alımı beklenmez, dikkat edin çok erken Her zaman ki kadar yiyin, iki kişilik yemeek diye birşey yok mesela, sağlıklı şeyler yiyin