Kızlar kendimi bildim bileli saat kaçta uyursam uyuyayım erken uyanamıyorum.Hani hamilelikten sonra bu olsaydı normal karşılardim ama hep böyleydim.Erken uyusam dahi 9 10 saat uyumadan uyanamıyorum alarm kuruyorum fark etmeden kapatıp uyuyorum bir uyanıyorum ve saati kapatmışım.Ve bu beni yoruyor başım ağrıyor halsiz oluyorum günümün bir bereketi olmuyor anlamıyorum neden böyleyim.Cok canım sıkılıyor Allaha dua ediyorum ben de 2 saat uyusa bile istediği saatte uyanan insanlardan olayım diye.Kizlar belki bu da sorun mu diyenleriniz olacaktır ama bu durum beni çok yordu.Sebebi ne olabilir sizce ya da çözümü?