Havisinannesi2023 ben kızıma yumuşatıcı kullanmadım. İkinciye hanileyim yine kullanmam. Hatta kendim için de kullanıyordun alerjiden dolayı bıraktım. ablamın tavsiyesiydi. Ne zaman çamaşır asalım diyor, durduk yere hapşırmaya başladıklarını söylediler. Onu bıraktılar rahatladılar. Yumoşun konsantre olanını kullanıyorduk. Banada dene dedi. İyikide denemişim. Yemin ederim alerjiim hafifledi. Bende 5 yıldır alerjik rinit var çünkü. Bırak bebeğime kullanmayı bir daha asla evime sokmam