Arkadaşlar konyada yaşayanlar özelde eşinizi de doğuma alıyorlar mı ?
busranur_19 . Ben medova Hastanesinde sezeryan doğum yaptım rica ettim ama esimi almadilar.
Aybukkee doktorunuz kimdi acaba ve nezman doğum yaptınız
Nurcukpnr Doktorum Aysel Kamer di.7 temmuzda doğum yaptım.