Merhabalar, 4. Aya giriyoruz birkaç gün sonra. Bizim bebiş yatırırdın uyurdu. Öğlen uyurdu benimle, evde iki turlar akşamüstü yürüyüş yapardık falan ama 3. Aydan sonra ağlama krizleri, uykuya direnmeler yaşamaya başladık. 9 da uyurdu 11 de uyumaya başladı. Kendini kızartana kadar ağlamalar başladı hiç yatıp bakınmıyor hep evi gezsin dışarıyı gezsin istiyor ama ben de baya yoruldum günde kaç bin adım atıyorum belli değil😂
Bu yaşadıklarımız normal mi? Çocuğa resmen güncelleme geldi huyu suyu değişti..