nesrinss hic bisey olmaz korkma bana doktorum 4 bardaga kdr cay 1 tanede kahve icebilirsin dedi.. ztn insan hergun o kdr icmiyor.. kahve baslarda hic icmedim.. ama cay iciodum.. demirim dustu o yuzden icersem cay limonlu iciyorum.. tek dezavantaji.kansizlik demir eksikligi yapmasi.. simdi de kahve isteyince canim sütün icine turk kahvesi koyup iciorm biraz..