Kızlar 37+3 haftalık hamileyim. Bugün çatı muayenesi oldum ve doktorum 2 cm açıklığım olduğunu söyledi. Muayeneden sonrada lekelenmem geldi. Ama nst de sancı vs çıkmadı. Sizinde böyle açıklık olup bir süre daha sancısı gelmeyip doğum bekleyen oldu mu aranızda? Doktorum akşamda doğum başlayabilir 15 gün sonrada diyor ama ben açıklık var diyince çok korktum ve tüm aile bi heyecanladık. Benzer durum yaşayan var mı? Sizce yakınmı yoksa böylede gidermi bir iki hafta?