hamileyimben Mrvrntsv bende 34 yetim doktorunuz ne dedi peki bu durum için bana erken doğum riski var dedi
Mrvrntsv hamileyimben banada öyle dedi ayakta kalma dedi . Progestan fitil verdi günde 1 . Baskada bisey demedi . Ağrın olursa gel igne yapıcaz dedi ciğer gelistirici yani ve adalat başlayacağız dedi
Edau9 hamileyimben benim zaten 32den beri sancı çıktığı için bişey demedi kanala girmesi hemen doğucağı anlamına gelmiyor dedi sadece.ilaç kullanıyorum zaten.Ama artık doğsa da bir sıkıntı olmaz sanırım.Sizin kaç haftalık