Aysesen19 selvaurnn_ benim kızım 40+5 de geldi bildiğim kadarıyla kızlar daha geç geliyor ablamın 2 oğlu var ikisi de 37-38 haftalarda gelmişti
Meleklerinannesii selvaurnn_ 41+0 da doğum yapmıştım kızıma suni sancı ile 😅 bence kızlar daha bi nazlı oluyor
Cananyildiz selvaurnn_ hic inanma 😀 39+2de doğurdum oda normalle gelmedi 2 gece yattım sonra sezaryene alındım
Yagmurmasal Benim kızcemde sağolsun 40+6 da geldi bende erken gelir diye biliyordum dryilmiş meyer❤️😂😂
gkcnn selvaurnn_ çokta cinsiyetle alakalı bir durum değil ama benim 32 de sancılarım başladı ilaçla 36ya kadar tutabildik kızımı içerde
Mavikalem selvaurnn_ Dogum zamanının cinsiyetle alakası yok 42-43 haftada doğan kız bebeklerde var. 37 haftada doğan erkek bebeklerde var . Vakti gelen dünyaya geliyor
Anna-aslan selvaurnn_ kız geç gelir biliyorum bende oğlum 37 haftalık doğdu kızıma hamileyim şimdi 32+3 olduk henüz bakalım ne kadar bekleyecek minik prensesim