yumamiii kimyasal gebeliğin belirli bir sebebi olmadığını söylemişti doktor sonrasında kontrole gittiğimde, genelde nasıl oluyor bilmiyorum ama ben yine reglimin ilk günü zamanlarında 8 betayla öğrenmiştim o zamanlar sonra 16 oldu sonra 36 ve zaten düşecek bu kanaman gelecek dediler iki üç çok şiddetli karın ağrısı yaşadım sonra pembe kan geldi acile gittik kan aldılar beta 23lere düşmüştü iki gün sonra falan da regl fibi ama daha yoğun ve ağrılı dört beş günlük kanamayla düşük yaptım