Benim de bir arkadaşım kiwi almış öve öve bitiremedi, diğerlerinden hiç bir farkı yok gayet güzel çekiyor sağıyor hiç para vermeye gerek yok iyi ki almışım falan dedi. Az önce yorumları okudum çoğunluk memnun ama birkaç kişi de çekim gücü az sütünüz azsa doğru düzgün sağamıyor falan yazmışlar, emin olamadım. Kullananlar yorum yaparsa sevinirim çünkü diğerleri çok pahalı 🥲