Merhaba kizlar simdi vakit bula bildim yazmaya cok guzel bir dogum yaptim onun icin yaziyorum geceden az az suyum gelmeye basladi sabah kontrolum vardi doktora gitdim altan miayene etdi bu arada 36 haftalik dogum yaptim acilma var dedi 2.5 sm biraz altan muayenee etdikde korktum agri yok ama cok korkuyordum hic sancim olmadi igne yaptilar sonra az az sanci gelmeye basladi normal adet sancisi gibi ben cok korktugumdan epidurial igne isdedim ama oyle cok buyuk agri yoktu sadece korkudan 2 saatin icinde dogum yaptim sadece ikindikta cok agri oluyordu o kadar ve prensesim Ella dunyaya geldi simdi 9 ayina girecek insallah sizde benim gibi kolay ve agrisiz dogum yaparsiniz❤️hamilelere soyluyorum basardiginiz kadar cok uyuyun ben hala uykusuz gecelere devam ediyorum😄
Bide kizlar ben korktdugumdan bacaklarimi cok ayiramiyordum hatta doktor bir iki defa vurdu ayagima😂bu yuzden kesi atildi iki tane dikisim oldu 10 gun falan ne otura bildim ne yuruye bildim agridan hele o gece hic uyumadim 🙄