Dua ben de son iki haftaya kadar hep normal normal diyordum ama şimdi ya açılma olmazsa ya çok dikiş atılırsa diye diye korkmaya başladım sezeryan istediğimi doktoruma söyledim Pazartesi’ye kadar düşün gel istersen gün vereyim sesi ben hala kararsızım 🤔