199319 anlatılmaz yaşanır 🙈🤗 bütün günahlara kefaret olacak kadar oldu bendeki Doğum sancısı. 🤲🏻 Bebek doğunca sanki o acıları ben yaşamamış gibi oldu ama, mucizevi bir an ve herşeye değer 🥰 ama herkesin aynı olmuyor, hatta kişinin doğumları bile aynı olmuyor. Şuan ikinci bebeğim geliyor hayırlısıyla, yine normal düşünüyorum kısmetse, ama epidural yaptırmayı düşünüyorum doğumda 🤲🏻🌸 normal Doğum candır🤗