Arkadaşlarım bebeğim 30lu haftalarda ters duruyordu 34te tekrar doğum pozisyonu aldığını öğrenmiştim ve 37de tekrar makat geliş olduğunu öğrendim. Sorum şu ki şu an 38. Haftadayım bugün egzersizlerimi yaptıktan sonra karnımda bi hareket ve yamukluk hissettim. Bebeğin kafası hep sol üstte oluyordu şu an daha aşağıda ortada bi şey hissediyorum. Biraz uzun oldu ama sorum şu makat gelişte de karnın aşağı inmesi dediğimiz olay oluyor mu yoksa bebek dönmüş olabilir mi üst taraflarda boşluk olduğuna eminim çünkü