
Arkadaşlar 2 li taramami yaptırdım ve çok düşük risk çıktı ama doktorum 3 lu taramayida istedi biraz önce sonuçlarım çıkmış kırmızı olanlar yüksek çıkmış acaba anlayan var mı hastaneye gidicem ama şuan içime bir korku düştü lütfen bilen anlayan bir yorum yapabilir mi ?