Benım de göğsümün ucu yok bebeğim 25 günlük oldu son 2 gündür normal emziriyorum ondan öncesinde silikon göğüs ucuyla emziriyordum hiç acı yoktu ama silikon uç göğsümün ucunu çıkardı bırazcık artık normal emiyor ama o kadar çok canım yanıyor ki ağlama eşiğine geliyorum. Umarım hep böyle devam etmez duzelir 🤷♀️