Valla benim 25.haftada net hissettim öncesinde sanki böyle sadece ara ara pıt pır sanki bağırsak hareketleri gibi olurdu o kadar 25.haftaya gelene kadar da paronayak olmuştun ultrasona giderdim hersey yokundaydı şükür sadece bebek çok büyük olmadığı için rahminde çok rahat hareket edebiliyor , istersen çikolata ye soğuk su iç soluna yat canım .