Kizlar 36 hafta 5 günlük hamileyim galiba infulenza oldum.oglum okuldan kaptı malesef baya ağır geçirdi bende dünden beri boğaz ağrısı vücut kırgınlığı var bugün atesim hep 37lerde gezdi.dahiliye doktoru agumentin 1000 mg ve parol verdi gebelikte infulenza geçiren varmı neler yaptınız toparlanmak icin