seymataner7 Kızlar taburcu işlemleri nasıl ilerliyo kaç günde çıkıyosunuz? Bide büyük tuvaletini yapmadan çıkarıyolarmı öyle bişeyler duydumda
Yusra seymataner7 24 saatte çıkılıyor genelde yada 2 gün gazını çıkarmadan bebek çiş kaka yapmadan çıkılmıyor devlette
Cananyildiz seymataner7 2 gece yattım. Gaz çıkarman önemli tuvalet değil. Gazını çıkardıktan sonra katı yiyecek veriyolar yani normal yemek deyim. Ben aynı gün akşamına zar zor çıkarmıştm.
Ravzaemine123 seymataner7 cuma günü doğum yaptım pazartesi çıkardılar beni bebeğim kuvezde kaldığı için o bir hafta kaldı gazını büyük tuvalet ini yapmadan çıkarmıyorlar bağırsak dugumlwn mesi olabiliyor mus birisi büyük tuvalete xikamadi diye 2 haftadır ordaydi
seymataner7 Yusra ben gazımı çişimi yaptım büyük abdeste çıkamadım bebek hepsini yaptı çıkarırlarmı yarın saat 2 de 48 saat dolcak
seymataner7 Deletedmom_1003 ben gazımı ve çişimi yaptım ama büyük tuvalete çıkamadım henüz gelmiyor yani. ZTen öncesindede kabızdım taburcu ederlermi yinede
Deletedmom_1003 Ben devlette oldum 48 saatte yani 2 günde çıktım gazım ve büyük abdestimi yapamazsam lavman yapacaklarını söylemişlerdi çok şükürki gerek kalmamıştı
Yusra seymataner7 ben sorunsuz çıkacağım gün yapmıştım ondan engelmi bilmiyorum ama yapmayana kadar katı yedirmiyorlardı yanımda bi bayan vardı o çıkamadı diye doktor gelip bakıcak dediler demekki önemli bi durum