Sedaince mustela ve lierac ikiside ıyı canım . Ama bn lierac jel kullandım göbeğim harita oldu . Sonra mustela seruma gectim catlayan yerler hafifledı . Eanek bir cildin yoksa iki markadan bırını sec ama surumunu al daha etkili kesinlikle serum diyorum .