Fatmabakanay Kızlar 37+2 haftalık hamileyim Osmangazi aritmi hastanesinde Doğum yapmak istiyorum randevumu Adnan beye almıştım ama doktorun sezeryan taraftarı olduğunu öğrendim ve Özlem Çaylan Canıteze aldım o doktora giden varmı 😐
Cansgunduz Fatmabakanay Fatmabakanay Merhaba Doğumunuzu Dr özlem çaylan Canıtez mi yaptı memnun kaldınız mı acaba bilgi verir misiniz
Cansgunduz Merhaba Doğumunuzu Dr özlem çaylan Canıtez mi yaptı memnun kaldınız mı acaba bilgi verir misiniz