Lutfiye20 Bişeyi merak ediyorum ultrason kağıdında yazan doğum tarihi ile aynı doğum yapan oldu mu benim 15 mart yazıyor o zaman mi doğum olacak acaba
Elifderin34 Lutfiye20 o tahmini bir tarih bebek ne zaman gelmek isterse o zaman oluyor doğum belli olmuyor tarih :)
Gebeyimbengebe _almirasmom bizimde 3mart 😁patlican kadar olmusuz bugun…Seker yuklemesi yaptirdiniz mi ilac olarak ne kullaniyorsunuz?
Hamideersin Lutfiye20 ilk doğumumda doktor 14 16 Nisan arası demişti tahmini oğlum 1 nisanda doğdu ikinci oglumada Ocak sonu Şubat başı dediler Ocak ikinci haftadan sonra herseyimizi hazır edip beklicez sadece
_almirasmom Gebeyimbengebe yaptırmadım avrupaya gıttımde seker ılacımı almadım aclık şekerine baktırdım 104 cıktı 4 aylık olunca turkıyeye geldım evde matofin seker ılacım vardı gecelerı ıcmeye basladım 6 aylık olunca aclık sekerıne baktırdım 74 cıktı seker testjnede gerek duyulmadı☺️
Mommm03 Lutfiye20 kizimda 03 yazıyordu o tarihte yaptım şimdi 17mart gözukuyor ama bakalım oğlum ne zaman gelmek isteyecek ,o tarihi bebek belirliyo