Yılbaşında zam gelecekmiş. Bizim doktorumuz da orada doğum yaptıracak inşallah biz sorduk 7500₺ dedi sezeryan önden ödeme yapılmıyor dedi ne kadar zam gelir ona göre ayarlayalım kendimizi dedik çünkü benim doğum şansıma Ocak ayı sonu inşallh 😄 en fazla 500/600 ₺ olur dedi. Kendisinin özel kliniği var sadece doğumu orada yaptırıyormuş 😊