Hanımlar merhaba 🌺 25 haftalığız. Son 10 gündür beni çok rahatsız etmeyen ama yine de huzursuzluk veren birkaç şey yaşıyorum. Kollarımda birden güçsüzlük halsizlik oluyor ellerime doğru yayılan. Böyle kendimi yere bırakıveresim geliyor :) halsizlik mi güçsüzlük mü çözemedim. Omuzlarım, kollarım, bileklerim halsiz güçsüz gibi. Az önce tansiyonum da 10/6 çıktı çok düşük değil ama ondan olabilir mi acaba dedim. Böyle sıkıntı yaşayan var mı acaba aranızda? Varsa ne iyi geliyor doktor kontrolümde bunu doktoruma danışacağım tabi ki ama yine de sizlere sormak istedim 🌺