egeninincisii Yarın 09.00’da suni sancı ile doğumum başlatılacak. Kızçeme kavuşuyorum. Umarım buraya pozitif bir doğum hikayesi yazmak nasip olur. Dualarınıza talibiz💛
oykumm_1233 egeninincisii bızimde yarın 8 de sezaryan yatışımız var kızçemle hepımız sag saglim kucagımıza alalım 🙏🏻
Minikmucizem199 egeninincisii oykumm_1233 Rabb’im sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 bizide unutmayın dua edin bizde sağlıkla kucağımza alalım miniklerimizi🥰🥰🥺🤰🤰🤰💙💙💙❤️
Thaaa egeninincisii hafta Salı 13 Aralık saat 11 seseryan doğum ıle prensesımıze kavuşacağız ınsalah 🙏🙏 bır yandan hüzün bır yandan sevınç çok degsıısk duygular 🙏🧚♂️😍🥰
egeninincisii mylittlebabym Dinlenebildiğim ilk an doğum hikayemi paylaşıp hepinizi etiketleyeceğim 🙈🥰 inşallah ultra pozitif bir hikaye çıkar 🫶🏼
egeninincisii Thaaa Evet yaa ☺️♥️ Gün boyu karnımı sevip durdum. Artık karnımda olmayacak olması hüzün, kollarımda olacak olması mutluluk, doğumun nasıl geçeceği endişe, yüzünü görecek olmak heyecan 🥹 kalbim güm güm atıyor yarını düşündükçe.