Melisakeskinn Merhaba 36 haftaya girince mi randevusuz bakılıyor acaba? Bir de ne zaman gitmek gerekiyor bilen varsa söyleyebilir mi süreç nasıl işliyor
Ayse_3434 Melisakeskinn çem sakura için post açtım ama kimse yanıtlamadı bende burda bekleyeyim randevu bulamıyorum
_edakrsu22 Melisakeskinn 36 itibaren randevusuz gidiliyormus ama sabah çok erken saatlerde gitmen gerek sınır varmış