Aleyna0 benim kendi araştırmalarım ve doktorlarla konuşmalarım sonucu ben yaptırdım. Şeker yüklemesine bağlı bir olumsuz hikaye henüz saptanmamış evet contraversial bir durum halen tartışmalı ama ben yaptırmayı dahanuygun buldum zira gebelik şekeri normal şekerden bi tık farklı. Ayrıca bana diyetisyenim ‘ya kızım hayatında oturup hiç mı koca bi çikolata yemedşn yaaaa yaptır gitsin’ demişti :))))