İyi akşamlar hanımlar bi konu hakkında aydınlanmak istiyorum bilgisi olanlar cevap verirse sevinirim 31 haftalık gebelik sürecindeyim bügün muayenem vardı doktorum doğum pozisyonuna girmiş dedi çocuğunuz hani doğum erken olur gibi bi konuşma olmadı normalde 30 +5 günlüğüz 31+6 günlük oğlunuz dedi önden ilerliyor sorum su doğum 31+6olarakmı hesaplanıyor yoksa kendi hesapladıgım tarih olarakmı hesaplıyoruz birde doğum pozisyonuna girmesi erken doğum olacagınkmı gösteriyor ikinci çocuğum ama ilki 40 haftalık doğduğu icin tam olarak hatırlamıyorum bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim …..