Kızlar selam 37. haftam yarın bitiyor ve bugün duzenli ve şiddetli bı sekilde sancılarim vardı hastaneye gittim ama nst de sanci çıkmadı alttan muayene ettiler açılma yok dediler büyük ihtimalle idrar yolu enfeksiyonu vardır dedi doktor ama çektiğim sancılarin enfeksiyonla alakası yok. başına böyle bı şey gelen var mı