Marbled Kızlar yarın bebeğime kavuşacağım inşallah. Sizlerden dua istiyorum.inşallah hepiniz yavrularınızı kucağınıza hayırlısıyla alırsınız.devlet hastanesinde epidural sezeryan olacağım.doğumdan sonra deneyimlerimi paylaşırım merak edenler için.tavsiyeleriniz varsa bekliyorum.
Busrasbaby Marbled sağ salim bebeğinize kavuşursunuz inşallah 🙏🙏 Hangi devlet hastanesinde doğum yapacaksınız, devlette epidural seçeneği olduğunu bilmiyordum 🙈
Melisa-BeyhanLina Marbled Canım şimdiden geçmiş olsun bende 16sinda normal diye gittiğim dogumumdan malesef sezeryanla çıktım bebeğim kakasini yemiş ne yazıkki 7 saat sancı çektim 4cm acilmam vardı ama kısmet değilmiş. Beni de ilk tümden bayiltmicaklarini bebeği etkilediğini düşündü ve vurdu igneyi ama malesef ben uyusmadim öyle olunca malesef tümden bayilttilar. Zor mu elbette zor ama Allahım yardimdin olsun ilk günü zor sonrasında yürü yürü açılıyor insan. Allah yardimciin olsun dilerim gazını hemen cikarirsin ben cikikramadim henüz veçok zor bu şekilde de şimdiden geçmiş olsun allah anali babali büyütsün
Elcnerdgn Canım hiç telaş etme 10gün önce sezeryan oldum bol bol yürü ve gaz çıkar hemen toparlicaksın 🙏
Marbled Busrasbaby devlet hastanelerinde epidural sezeryan yapılıyormuş bende ilk kez duydum ve hatta şaşırmıştım.genel anestezi de uyku hali bebeğe de geçiyormuş.epiduralde, toparlanma ve anne bebek bağlanması daha kolay olduğu için anestezi uzmanı da epidural öneriyor.
Marbled Melisa-BeyhanLina amiiin canım çok teşekkür ederim bende normal olsun istiyordum başından beri ama nasip diyelim sizin gibi normali denemeyi de isterdim en azından denemişsiniz ve mecburi bir karar olmuş.üzülmeyin bebeğin sağlığı herşeyden önemli onlar iyi olsunlar yeterki artık bi şekilde toparlanırız😔
esmaozan canm bende yarin sabah sezeryana gdyorum spinal olacak kasım anası olarak ekimde dogum erken oldu biraz Rabbim kucagimiza almayi nasip etsin insallah bende paylasicam ins dogum hikayemi 😍😊
Fatmadeniz Rabbim hayırlısıyla kurtarsın bebegınızı saglıklı kucagınıza alın 35 haftadayım 39 da sezaryen olucam çok korkuyorum